Rodzinny weekend w hotelu Kasprowy

W miniony weekend wraz z przyjaciółmi wybraliśmy się na krótki, wiosenny wypoczynek do Zakopanego. Wiosna w górach jest przepiękna ! Warto wybrać się tam choć raz w kwietniowy czy majowy weekend, by nacieszyć oko widokami i tą rześką, wiosenną pogodą. Nie wiem jak Wy, ale ja mogłabym mieć taki widok z okna codziennie ! I nawet w deszczowe czy pochmurne dni, gdy szczyty Tatr przykrywają kłęby chmur to ten klimat, ta aura nas nie zniechęca i wybieramy się na piesze wędrówki.

Tym razem kilka majowych dni spędziliśmy w hotelu Kasprowy znajdującym się na Polanie Szymaszkowej i otoczonym przepięknymi podhalańskimi krajobrazami! Tego widoku nie da się opisać słowami, to po prostu trzeba zobaczyć ! Wybór nie mógł być lepszy na ten wiosenny misz-masz jaki serwowała nam pogoda 😉 Hotel zapewnia relaks i świetną zabawę dla całej rodziny . Do naszej dyspozycji mieliśmy kryty basen ze strefą spa, dla aktywnych centrum fitness z kortami tenisowymi, a dla Mai czyli najmłodszego hotelowego gościa Mini Club z  mnóstwem kolorowych i kreatywnych zabawek oraz uśmiechniętą Panią Animatorką, z którą nie dało się nudzić. Wieczorną rozrywkę zapewniało Kasprusiowe Kino serwujące co wieczór inny bajkowy repertuar z łakociami i przekąskami, którym trudno było się oprzeć. Dla starszych dzieci w hotelu do dyspozycji jest Junior Klub, fajne i przestronne miejsce z piłkarzykami, stołem do ping-ponga oraz grami PlayStation. W okresie letnim lipiec-sierpień goście mogą także korzystać z odkrytego kąpieliska z wodą geotermalną. Oj, chyba zajrzymy tu jeszcze latem 😉

Wyjazd z dzieckiem z planem wypoczynku i chwili relaksu dla rodziców wydaje się być niemożliwy do zrealizowania. Nam jednak zawsze się to udaje, Wybieramy miejsca, gdzie Maja ma zapewnioną przestrzeń do zabawy, atrakcje które choć na chwilę rozładują jej baterie 😉 Będąc te 3 dni w hotelu Kasprowy zdecydowanie nie nudziliśmy się i my i Maja. W weekendy często organizowane są lobby wieczory z muzyką na żywo. Do tego ten przepiękny widok na zachodzące słońce za szczyty Tatr, lampa białego wina i nic więcej mi nie potrzeba!

Wieczory spędzaliśmy przy kominku. To bardzo klimatyczna i kameralna strefa hotelowego lobby, gdzie czas spędzony z bliskimi nam osobami jest bardzo przyjemny. Już za tym tęsknię…

Lobby jak i część pokoi hotelu Kasprowy została niedawno odnowiona. Efekt już po przekroczeniu progu hotelu robi świetne wrażenie ! Połączenie góralskiej tradycji z nowoczesnym designem przyciąga wzrok gości, którzy ponownie odwiedzają ten hotel.

Niedzielne przedpołudnie spędziliśmy na hotelowym basenie. Maja uwielbia wodę ! Najchętniej nie wychodziłaby z basenu. A że ja nie podzielam tego entuzjazmu ( takie moje fanaberie i strach z dzieciństwa ) to wodne atrakcje z ciocią trwały w najlepsze,  a ja mogłam zrelaksować się w saunie fińskiej. Taka ciocia to skarb !

To, co najbardziej zapadło nam w pamięci po majowym weekendzie w Zakopanem to smaki z restauracji Alpejskiej. Podczas pobytu wybraliśmy ofertę ze śniadaniami i obiadokolacjami. I to był najlepszy wybór ! Z reguły korzystamy tylko  z oferty śniadaniowej, bo przy dziecku z kapryśnym apetytem to zdecydowanie rozwiązanie idealne, a resztę posiłków jemy w lokalnych knajpkach. Tu wybraliśmy także obiadokolacje serwowane a’la carte . Pogoda była zmienna z przewagą deszczowej , dlatego idealnie wpasowaliśmy się także z głównymi posiłkami. Karta menu była tak różnorodna, a serwowane dania tak wyśmienite, że na długo zapamiętamy ich smak ! Cała nasza czwórka była wręcz zaskoczona kunsztem podania i wybornym smakiem potraw ! Mai dziecięce menu również przypadło do gustu. Porcje były idealnie dopasowane do brzuszków małych gości.

Chwila relaksu, przepiękne krajobrazy, świeżo mielona kawa wypita u podnóża gór, wiosenne słonce, ciepły majowy deszcz i ta obecność osób z którymi w każdym zakątku Polski czujemy się dobrze ! To była bardzo udany weekend, z pewnością wrócimy do tego hotelu nie raz.